Grupo GSS: Servicios de Atención al Cliente, Marketing Telefónico y Outsourcing

News

  • Send Send
  • Print Print
  • Text size ++Text size --Text size

Noticias

oct 10
share

" Nuevo estudio sobre la satisfacción de los usuarios con los servicios de atención al cliente en el sector bancario."

Recientemente se publicó el Contact Center Customer Experience Baromoter 2012. En el marco de este mismo estudio se ha realizado un análisis específico sobre los niveles de satisfacción de los clientes del sector banca con sus servicios de atención al cliente.

Contact Center Customer Experience Banca

 

Read more >

oct 09
share

"Gestiona Radio entrevista a Vicente López sobre internacionalización."

Crece+, Asociación con el objetivo específico de ayduar al crecimiento de las empresas españolas entrevistó a Vicente López y a Miguel Ángel García Gil, socio de M&GT consulting  sobre sus experiencias con la internacionalización.

Gestiona_Radio.

 

Read more >

sep 13
share

"An excellent customer care service must revolve around customer satisfaction. "

Staff Empresarial, Spanish magazine specialized in marketing and communication, addressed to the main company executives in Spain, interviews Vicente Lopez about the key factors for excellency in the contact center.

Vicente López en Staff Empresarial

 

Read more >

sep 13
share

"New survey about customer satisfaction with the customer care services of the telecommunications industry. "

The Contact Center Customer Experience Barometer 2012 has been recently published. As part of the study we have analyzed the degree of satisfaction of the telecommunications customers with its customer care services.

Contact Center Customer Experience Telcos

 

Read more >